Jak nakupovat

Jak nakupovat na e-shopu

Jak nakupovat v eshopu www.PotiskniTriko.cz

1) Pokud se nacházíte na hlavní stránce e-shopu “ PotiskniTriko.cz “ můžete začít nakupovat a to i bez registrace. Stačí si jen vybrat zboží z hlavního menu.

2) Zboží můžete vybírat z různých kategorií, které jsou v levé boční roletě. Po kliknutí na kategorie se rozbalí a zde pak stačí kliknout na položku, kterou si chcete objednat.

3) Pokud jste vybrali zboží, klikněte na DETAIL. Zde si můžete vybrat různé varianty, velikosti i počet kusů. Pokud máte vybráno, klikněte na  "DO KOŠÍKU". Zboží se tak automaticky načte do nákupního košíku. Obdobným způsobem vyberte také ostatní zboží a opět vložte do košíku. Pro výběr dalšího zboží zadejte „ZPĚT DO OBCHODU“.

4) Pokud je Váš výběr zboží kompletní, klikněte na „NÁKUPNÍ KOŠÍK“. Ten také najdete v pravém, horním rohu obrazovky. Zobrazí se Vám veškeré vybrané zboží, které jste zde vložili.

5) V košíku můžete zkontrolovat, zda jste si objednali veškeré zboží, které jste zamýšleli, počet kusů tohoto zboží i cenu. Pokud vše souhlasí, můžete pokračovat v objednávce kliknutím na tlačítko „POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE“.

6) V dalším kroku si zvolte způsob dopravy a převzetí zboží a způsob platby tohoto zboží.

7) V dalším kroku prosím, vypište fakturační a doručovací údaje. Pokud jsou fakturační a doručovací údaje shodné, stačí vyplnit pouze údaje fakturační. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou. V tomto kroku můžete také napsat poznámku ke své objednávce nebo se zaregistrovat. Po vyplnění údajů potvrďte Souhlas s Obchodními podmínkami a objednávku můžete odeslat. Na email Vám poté přijde potvrzení této objednávky spolu s dalšími potřebnými informacemi.

8) V případě jakýchkoli nejasností a dotazů nás kontaktujte na emailu info@potisknitriko.cz nebo na telefonním čísle +420 567 211 246.

Co když nepřeberete balík nebo dobírku?

Co se stane, když objednáte zboží na dobírku, mezitím si ale objednávku rozmyslíte, a balíček nepřevezmete?

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.: ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ

Povinnosti kupujícího
§ 2118
Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

Kupní smlouva platná v plném rozsahu podle našich obchodních podmínek, se kterými dáváte souhlas v posledním kroku před odesláním objednávky, a podle aktuálně platných zákonů České republiky, vzniká doručením přijetí objednávky na vaši e-mailovou adresu.

Nepřevzetím zásilky porušujete výše zmíněný zákon.

Balíček se nám vrátil zpátky A Co teď?

Přestože je zaplacení dobírky vaše zákonná povinnost, nestalo se. Co teď? Jsou 2 možnosti:

  • O objednávku stále máte zájem

V pořádku, balíček vám odešleme znovu. Tentokrát už ale pouze s platbou předem – bankovním převodem nebo kartou online. Cena bude navýšena o cenu dopravy za druhé odeslání.

  • O objednávku zájem nemáte

To je trochu malér. Pokud jste nám nepodali žádnou žádost o změnu nebo zrušení objednávky, zákon nám dává právo na kompenzaci vynaložených nákladů na vyskladnění, naskladnění, poštovného a balného od kupujícího – tedy od vás.

Protože nepřevzetím zásilky došlo k porušení kupní smlouvy, můžeme tuto kompenzaci ze zákona vymáhat právně.

Řešení soudní cestou nebo přes naši agenturu specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků je pro nás sice efektivní, pro vás ale finančně značně nevýhodné. A to bychom neradi. Proto vás poprosíme o co nejrychlejší úhradu kompenzace, tím se vyhnete problémům. Jelikož se jedná o výrobek na míru, jde o částku 200 Kč. To je pro vás mnohem přijatelnější a levnější řešení, než soudní vyrovnání.