Doprava a platba

Doprava a platba v e-shopu PotiskniTriko.cz

V našem e-shopu existuje mnoho variant jak uhradit nákup u nás. Vyberte si tu, která Vám vyhovuje nejvíce.

Způsoby dopravy

  • Osobní odběr v PotiskniTriko.cz v Jihlavě, Havlíčkova 58/206, 586 01 Jihlava
  • Výdejní služba Zásilkovna
    • Doprava na výdejní místo ČR ( 2-3 dny od data expedice )
    • Doprava na výdejní místo Slovensko ( 2-4 dny od data expedice )
  • Přepravní služba Zásilkovna ČR Home Delivery
    • Doprava ČR ( 2-3 dny od data expedice )
  • Přepravní služba PPL
    • Expresní doprava ČR ( 1-2 dny od data expedice )
    • Doprava na Slovensko ( 2-4 dny od data expedice )

Způsoby platby

  • Hotově nebo platební kartou při osobním odběru zboží
  • Dobírka v hotovosti při převzetí zásilky od přepravní služby
  • Platba předem převodem na účet dle údajů obsažených v objednávce 
  • Zálohová faktura s platbou převodem na účet

REZERVACE V PRODEJNĚ - 0 KČ


Zboží si můžete rezervovat na naší prodejně v Jihlavě. O jeho dostupnosti a době, po kterou bude rezervace platná, budete informování e-mailem. Zboží bude s ohledem na skladové zásoby k dispozici ihned nebo zpravidla do 2 pracovních dnů. Zásilku může vyzvednout i jiná osoba, k předání je potřebný pouze číslo objednávky, který obdržíte e-mailem.

BALÍK DO ZÁSILKOVNY za cenu - 70 Kč

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 3000 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Zásilka bude k vyzvednutí zpravidla do 2 dne od odeslání. Během té doby ji můžete snadno sledovat. Vyzvednout ji může kdokoli pomocí zaslaného hesla a při převzetí ji lze rozbalit. Balíček lze na pobočce uschovat až 5 dní, max. hmotnost zásilky je 5 kg.

DOPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL za cenu - 130 Kč

Společnost PPL vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR – domů i do zaměstnání. Balík vám bude dodán následující den poté, co ho expedujeme ze skladu. Doručení probíhá v pracovní dny mezi 8.00–17.00 hod. O doručování zásilky budete informování v den doručení prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu a to vč. 3hodinového časového úseku a kontaktu na doručujícího kurýra. Převzít jej mohou i jiní členové vaší rodiny. Pokud ve sjednaný termín balík nikdo nepřevezme, kurýr jej uloží na nejbližším ParcelShopu a Vy obdržíte potvrzení prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu..

DOBÍRKA PPL za cenu - 30 Kč

Vzhledem k aktuální situaci doporučujeme využití bezhotovostních způsobů plateb. Jedná se o bezpečnostní opatření jak pro nakupující, tak i pro kurýry, děkujeme za pochopení.

Přepravní společnost PPL doručuje balíky obvykle do 24 hodin od přijetí zásilky do přepravy (pokud je doprava objednána do 18:00 předchozího dne a všechny objednané produkty jsou skladem). Doručuje v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00 po celé ČR. Jestliže je balíček doručován na soukromou adresu, obdržíte SMS o času doručení vaší zásilky.

Platit můžete v hotovosti, ale také kartou. Každý kurýr má u sebe terminál pro platební karty, dobírku tedy můžete pohodlně zaplatit u něj. Stejně tak můžete dobírku uhradit kartou na několika výdejních místech ParcelShop.

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

DOBÍRKA ZÁSILKOVNA za cenu - 30 Kč

Vaše objednávka bude doručena na vámi vybranou pobočku Zásilkovny. U této služby můžete využít bezdokladovou dobírku, kdy stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou. Maximální cena je 20 000 Kč.

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

PŘEVODEM Z ÚČTU za cenu - 0 Kč

Můžete využít jakýkoliv způsob převodu peněz na náš účet i ze zahraničí v €uro::

FIO banka Jihlava:

2701166184/2010
IBAN: CZ1020100000002701166184
BIC: FIOBCZPPXXX

O vaší platbě se však dozvídáme se zpožděním v řádu několika dnů od faktického uskutečnění platby a to prodlužuje dobu doručení. Pro provedení platby potřebujete znát, vedle čísla účtu, přesnou částku a variabilní symbol. Variabilním symbolem je číslo vaší objednávky ( např. 123456789 ), které získáte v posledním kroku objednávky nebo se jej dozvíte z potvrzujícího e-mailu (po dokončení objednávky Vám automaticky odesíláme potvrzující e-mail s přehledným shrnutím a všemi potřebnými údaji).Tento způsob je navíc levnější než dobírka, protože neplatíte doběrečné.

UPOZORNĚNÍ

Při doručování zásilky si dobře zkontrolujte, zda není obal porušen či poškozen. Pokud zjistíte závadu, zásilku nepřebírejte, případně zapište závadu do přepravního listu. Jestliže jste u již převzaté zásilky zjistili mechanické poškození, obratem kontaktujte doručitele.